Bogholderi, Økonomi & Regnskab
Søger du arbejdskraft til administrative opgaver i stillinger som bogholder, løn- eller regnskabsassistent, taster, ordrebehandler eller lignende? Og har du svært ved at finde den helt rigtige kandidat til jobbet? Så kan vi hjælpe dig, uanset om det drejer sig om en vikar eller rekruttering af den helt rigtige faste medarbejder.
Lad os hjælpe jer med at finde jeres medarbejder til bogholderi, økonomi og regnskab
+45 38 38 70 80Derfor skal du vælge FLAIR som jeres samarbejdspartner
-
Vi står for alt det besværlige, så I kan passe jeres kerneforretning
-
Vi har Danmarks største pulje af prækvalificerede kandidater
-
Vi har mere end 30 års erfaring med HR og rekruttering
-
I får tilknyttet jeres egen konsulent, som kender jeres forretning og behov
-
Vi tjekker CV, kvalifikationer og referencer hos alle kandidater
Typiske spørgsmål om bogholderi, økonomi og regnskabsmedarbejdere
Med FLAIR får du en samarbejdspartner til at ansætte den rigtige administrative medarbejder inden for bogholderi, økonomi og regnskab. Vi kan guide og vejlede dig, så du får de mest kompetente medarbejdere.
Vi kender udfordringerne og behovet i branchen, og er derfor i stand til at vejlede og guide dig igennem hele processen omkring ansættelsen. Møder du udfordringer, så er vi ved din side!
Med os på som samarbejdspartner får du en medspiller med et stort netværk, stærkt branchekendskab og evnen til hele tiden at tilpasse os markedet og optimere vores processer i forhold til at tiltrække de helt rigtige kandidater blandt såvel ledige som allerede ansatte.
Sammenlignet med tidligere, kræver det i dag en anden form for jobannoncering, hvis man skal tiltrække de helt rigtige kandidater til ansættelse i vikarstillinger såvel som fastansættelser.
Vi arbejder målrettet og strategisk med tiltrækning af kandidater via bl.a. sociale medier, egne og andres digitale kanaler, tilstedeværelse på uddannelsesinstitutioner og online bannerkampagner. Vores erfaring er, at det er afgørende at være til stede, der hvor kandidaterne er, for at kunne tiltrække de bedste og mest kompetente kandidater.
Vi tror på, at hvis medarbejdere og vikarer har gode vilkår, så er vi i stand til at tiltrække og fastholde de bedste kandidater. Det er blandt andet derfor vi som et af de eneste vikarbureauer udbetaler pension til vikarer og overholder selvfølgelig gældende overenskomster.
Jobprofiler med administrativ karakter, såsom bogholder, regnskabs-/lønassistent, indkøber, financial controller, ordrebehandler, taster etc., er et af vores fokusområder og en af de brancher, vi har specialiseret os inden for gennem de sidste 30 år.
Vi har lavet vores egen kvalitetssikringsproces, der skal være med til at sikre kvaliteten af vores services. Rent praktisk betyder det, at vi har underlagt os selv en række processer, som er med til at sikre høj kvalitet for vores samarbejdspartnere og kandidater.
Helt konkret betyder processen for dig, at alle kandidater har været igennem en vores screeningsproces:
- Alle kandidater møder vi face-to-face for at sikre det helt rigtige match ift. dine behov
- Vi indhenter referencer på samtlige kandidater
- Ren straffeattest er påkrævet
Udfyld formularen på siden eller ring til os, så tager vi en uforpligtende snak om jeres behov. Lad os finde jeres administrative medarbejder, mens I koncentrerer jer om jeres kerneforretning.