Ejendomsadministrator
Søger du en ejendomsadministrator til din forening eller virksomhed? FLAIR har mange års erfaring med at rekruttere ejendomsadministrator og boligadministratorer til at administrere ejendomme for foreninger og virksomheder, så vi løser hurtigt og effektivt opgaven for dig.
Hør nærmere om hurtig rekruttering af ejendomsadministratorer
+45 38 38 70 82Det tilbyder FLAIR inden for industri, produktion og logistik
-
Alt fra fastansættelse til akut dag-til-dag vikardækning samt kundeservice alle ugens dage frem til midnat
-
FLAIR har specialiseret sig i branchen, og kender til de fleste udfordringer og behov i feltet
-
Tjek af CV, referencer og ren straffeattest
-
Vortes screeningsprocesser sikrer kvalitet hver gang
-
Danmarks største pulje af prækvalificerede vikarer og kandidater
Typiske spørgsmål til ejendomsadministratorer
FLAIR hjælper dig i mål med din nye ansættelse, uanset hvilke krav og ønsker du har til din kommende ejendomsadministrator og vi servicerer hele landet, så det betyder intet, om du holder til i Odense, Herning, Skive, København eller Næstved. Vi står klar til at hjælpe dig med at finde en ejendomsadministrator eller boligadministrator til din forening eller virksomhed.
Som en del af opstartsprocessen besøger vores konsulenter din forening eller virksomhed for at afdække dit behov helt i dybden, således at vi finder frem til de rigtige kandidater til dig. Når din nye ejendomsadministrator er ansat, sørger vi desuden for at følge op løbende, så vi sikrer, at samarbejdet fungerer efter planen. Vores service er landsdækkende, så uanset placeringen af din arbejdsplads, dækker vores kontorer landet over dit område.
Vi har Danmarks største database med prækvalificerede kandidater, hvorfra vi har mulighed for at plukke en kvalificeret medarbejder til jer. Hvis den perfekte kandidat ikke findes i vores pulje, så bruger vi vores store nationale og internationale netværk til at fremskaffe de dygtigste kandidater til stillingen.
Vi annoncer ligeledes målrettet på sociale medier samt egne og andres digitale kanaler.
Når vi rekrutterer din nye medarbejder, gennemgår vi altid vores kvalitetsproces.
Det betyder helt konkret, at:
- Alle kandidater hentet i udlandet har opholds- og arbejdstilladelse
- Vi møder alle vores kandidater ansigt-til-ansigt
- Vi tjekker alle vores kandidaters CV’er og referencer
Som en del af opstartsprocessen besøger vores konsulenter din virksomhed for at afdække dit behov helt i dybden, således at vi finder frem til de rigtige kandidater til dig. Når din nye medarbejder er ansat, sørger vi desuden for at følge op løbende, så vi sikrer, at samarbejdet fungerer efter planen. Vores service er landsdækkende, så uanset placeringen af din arbejdsplads dækker vores kontorer landet over dit område.
Udfyld formularen eller ring til os – så tager vi en uforpligtende snak om jeres behov og I får et uforpligtende tilbud.